|
|
||
Noticias de interés _18/09/25 |
|||
|
|||
Extranjería: Criterio de gestión RLOEX 1155/2025. Certificado médico |
Estrangeria: Criteri de gestió RLOEX 1155/2025. Certificat mèdic |
||
Adjuntamos el criterio de Gestión nº 5/2025: Requisito del certificado médico del Reglamento Sanitario Internacional.
|
Adjuntem el criteri de Gestió núm. 5/2025: Requisit del certificat mèdic del Reglament Sanitari Internacional.
|
||
![]() |
|
||
Ayuntamiento de Valencia: Convocatoria de subvenciones “Emprende y Concilia 2025” |
Ajuntament de València: Convocatòria de subvencions “Emprén i Concilia 2025” |
||
Hoy, 18 de septiembre de 2025, se abre el plazo de presentación de solicitudes de la convocatoria de subvenciones municipales “Emprende y Concilia 2025”, aprobada el pasado 5 de septiembre.
|
Hui, 18 de setembre de 2025, s’obri el termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria de subvencions municipals “Emprén i Concilia 2025”, aprovada el passat 5 de setembre.
L’objectiu d’esta convocatòria és fer costat a les persones que han iniciat la seua activitat econòmica com a autònoms/as, facilitant la conciliació de la vida laboral i familiar en els primers passos del seu projecte emprenedor.
Poden consultar les bases completes i accedir al tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de València en el següent enllaç. https://sede.valencia.es/sede/registro/procedimiento/AE.IE.155
|
||
|
|||
Invitación Jornadas Laboralistas Colegio de Graduados Sociales de Castellón |
Invitació Jornades Laboralistes Col·legi de Graduats Socials de Castelló |
||
Desde el Colegio de Graduados Sociales de Castellón nos solicita su Presidenta, Dª Amparo Máñez, que os hagamos llegar información sobre las I Jornadas Laboralistas que celebrarán en su ciudad el próximo día 2 de octubre, os adjuntamos programa. |
Des del Col·legi de Graduats Socials de Castelló ens sol·licita la seua Presidenta, *Dª Amparo Máñez, que us fem arribar informació sobre les I Jornades Laboralistes que celebraran a la seua ciutat el pròxim dia 2 d’octubre, us adjuntem programa.
|
||